אוהד בית"ר הורחק לחודשיים מטדי ובית וגן

אחד מהעצורים עקב התלונה על הסגת גבול באימון, נענש ושוחרר בתנאים מגבילים. 4 נעצרו בעקבות התגרה באימון, אחד נוסף בשל חשד שאיים על אנשי תקשורת


יממה לאחר שהוגשה תלונה במשטרה מצד בית”ר ירושלים כנגד אוהדים על הסגת גבול, הפרת סדר ואיומים, במה שהוביל למעצר של שני אוהדים, במשטרת ישראל הודיעו הבוקר (שישי) כי פתחו בחקירה, כאשר לפני זמן קצר הסתיים דיון בבית המשפט בעניינו של אחד החשודים (תושב חולון). על פי החלטת בית משפט הוא שוחרר בתנאים מגבילים שכללו בין היתר - הרחקה ממגרשי הכדורגל בבית וגן ואצטדיון טדי, מכל אחד משחקני הקבוצה ובעליה, וזאת עד ליום 10.2.2021.
בנוסף, במהלך ההכנות לאימון עיכבו שוטרים לחקירה חשוד (תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו) שעל פי החשד איים על אנשי תקשורת הבוקר במתחם בית וגן. החשוד הועבר לחקירה. לאחר מכן ובעקבות הדברים באימון הקבוצה הסוער, נעצרו 4 אוהדים נוספים בחשד שהפרו את הסדר ופתחו בתגרה במקום. החשודים הועברו לחקירה.
מהאוהדים נמסר: “מובן לכולם שלא הייתה כאן שום אשמה והמעצר הוא מעצר שווא. המשטרה נתנה עונש מגוחך וסתמי כגון הרחקה לשבועיים מבית וגן אך ורק כדי לרצות את התלונה של אדון חוגג וככה הוא קורא לזה ‘לכולם ניתן למחות בצורה שווה’. אם הגענו למצב שמרחיקים אותנו מבית וגן שזה הבית השני שלנו ולא נותנים לנו למחות בצורה מכובדת ושוויונית אז כדאי לכולם לפתוח את העיניים ולהבין שאין לו שום סנטימנטים לאוהדים של המועדון שמסרו חלק נכבד מחייהם למען המועדון”.


בהודעת המשטרה נכתב: “משטרת ישראל פתחה בחקירת תלונה שהוגשה אתמול בגין הפרת הסדר שארעה לפני מספר ימים במהלך אימון קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. במסגרת החקירה ופעולות רבות שביצעו חוקרי המשטרה, נעצרו אמש שני חשודים תושבי ירושלים בשנות השלושים וארבעים לחייהם ובמהלך היום צפויה המשטרה להביאם לבית המשפט לדיון בעניינם. אנו נפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד כל גילוי אלימות והפרת סדר החורגת מגבולות החוק. נגד החשודים אנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא הדין”.

כזכור, כל זאת לאחר שהמועדון הגיש תלונה תקדימית נגד חלק מהאוהדים שפרצו לאימון בשישי לפני שבוע, בגין הסגת גבול וזאת על רקע מכירת 50 אחוזים מבעלות המועדון לשייח בן ח’ליפה.

מארגון לה פמיליה נמסר: “שני ראשי לה פמיליה הוצאו אתמול בשעת לילה מאוחרת מבתיהים כל זאת לאחר תלונה במשטרה של הבעלים משה חוגג. האוהדים נחקרו שעות ארוכות על הסגת גבול וקשירת פשע בתחום בית וגן. אחד שוחרר כבר בשעות הבוקר המוקדמות לאחר תנאים של ערבות והרחקה מבית וגן של שבועיים, והשני ישוחרר בהמשך”.


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות